The other

Wednesday, July 7

lelaki idaman aku

aku saja nak state type lelaki yang aku nak lepas ni. eh, nape lepas ni? aku bosan. maafkan ak. hehee. nie ikut keutamaan aku lah ok?

1) Lelaki tinggi. kalo boleh 175cm ke atas.lagi tinggi lagi bagus. aku rase tinggi tuh penting sebab bile bf ak tinggi, aku rase secure. N aku rase cute jer kalau dpt lelaki tinggi ni memandangkan aku nie rendang jer.

2) Cool. Lelaki mesti kena cool. takleh gelabah. rileks. Turn off ar kalo dapat lelaki yang banyak cakap nie. Tak abis2 nak citer pasal kau. Part aku bilenyer? hee. Pastu nak jealous2 tak tentu pasal. Sorry beb, gua memang takleh. If kau syg aku, kau patut tau aku mcmane. Kaki kuat jealous mmg ak reject. Sbb kan kau, aku takleh nak kuar ngn kwn2 aku? Tolong sikit. Deal with it

3) Matang. Kematangan lelaki bukan di lihat dari umur. Please take note on this. Seriously. Kalo kau umur 28 pon, tapi kalo kau tak matang, tak guna gak. Baik ak pilih umur 18 jer =). Mesti kena matang dalam buat keputusan, sbb aku mmg suka menguji.Nasiblah kan. Lagi satu, tak perlulah kau nak cakap kotor2 ngn aku. Bernanah telinga. AKU TAK SUKA. Geli. Grow up please!

4) Setia. Aku perlukan kesetiaan yang tak berbelah bagi. Serious. Aku sangat trauma bila dapat bf yang kaki kencing nih. Kalo kau rase hubungan tuh hambar, bagi tau. I have to know. Jangan sbb kau dah bosan, kau mencari ketenangan ngan betina lain. Kalau tak kantoi takper, kalau kantoi mmg nahaslah kau.

5) Lelaki yang minat bola. hahaha. Penting sangat ker? Penting dowh. Kalau tak, sape nak dengar aku membebel? Dia mesti kena tahan telinga dgn pertanyaan ak. Paling common, soklan aku, "U dulu si A main team mane?"ha, kalo ko bodoh pasal bola mmg turn off ar. Nie secara subtle lah kiranya. Pendek kata, aku nak lelaki yang boleh tahan ngn perangai aku. Kena penyabar. Aku kan singa. Aku kuat marah and merajuk, tapi sangat senang untuk di pujuk. Kan kamu? (say yes to this, honey)

6) Ada tujuan hidup. Kalo kau kaya, tapi bertuhankan arak, perempuan, hidup tunggang langgang mmg lah aku tanak. Tak kesahlah duit kau menimbun ker ape. Aku tanak. Aku leih rela hidup susah ngn org yang ada matlamat hidup. Tau ape yang die nak dlm hidup die. Bukan setakat ckp kosong jer, tapi kena berusaha ke arah tuh. Jangan setakat hangat2 taik ayam jer. Determination. U have to be on same path with me. I'm ambitious. I have the list. Things that i want to do in my life. U gotta be with me to help me fulfilling what I want in my life.

7) Actually nie patutnye no 2 tadi. hahaha. aku suka lelaki yang sedap mata memandang. Manly man. Cute pon boleh. Asalkan anak aku nanti comel.Kena ada baka yang baik untuk mendapatkan anak yang comel, tak gitu? haha. Kidding.

8) Aku mengantuk. takleh pk dah. to be continue..

2 comments:

  1. hai zatul. Very good taste ko ada. :)

    ReplyDelete
  2. huhu. tinggi ke taste aku? biasa2 aje =P

    ReplyDelete